Nie tylko w internecie, czyli jak wypromować firmę?
Biznes i rynek/finanse
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Nie tylko w internecie, czyli jak wypromować firmę?

W dobie Internetu większość firm promuje się głównie cyfrowo, nieco zapominając o realnym świecie. To duży błąd, ponieważ właśnie „w realu” dzieje się prawdziwe życie. Odczuwamy je wszystkimi zmysłami, w tym smakiem. Myśląc o tym, marketerzy wychodzą naprzeciw potrzebom klienta, oferując promocyjne cukierki z nadrukiem. Takie gadżety reklamowe świetnie sprawdzają się przy różnych okazjach. Będą idealne wtedy, gdy wybieramy się z naszym stoiskiem na targi branżowe.

Zarówno kontrahenci, jak i odbiorcy naszych produktów będą niezwykle zaskoczeni, otrzymując słodki upominek zapakowany w papier z logotypem firmy. To o wiele lepszy prezent, niż tradycyjna krówka, czy ptasie mleczko. Nie tylko słodki smak pozostanie z klientem na długo – z pewnością przyjemne doznania w postaci jedzenia takiego cukierka zapiszą się w jego pamięci i przywołają pozytywne skojarzenia.

Połącz tradycję z nowoczesnością

Jeśli zaś chcemy uchodzić za firmę nadążającą za najnowszymi trendami, połączmy w naszym marketingu tradycję oraz nowoczesność. Zawsze przecież możemy wręczać klientom prezenty osobiście – ci z pewnością docenią fakt otrzymania od nas upominku nie drogą mailową, a spotykając się twarzą w twarz. Jeżeli nie mamy pomysłu na prezent, pomyślmy o pamięciach USB z nadrukiem. Może nim być zarówno logo naszej firmy, jak i dowolny nadruk będący wyrazem wdzięczności dla kontrahenta. Taka promocja sprawdzi się dobrze na przykład u firm IT. Potrzebują one nowoczesnego wizerunku, dlatego takie upominki będą idealne.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Wkręty – ich rodzaje oraz zastosowanie
Wkręty – ich rodzaje oraz zastosowanie
W szeroko rozumianej branży budowlanej wykorzystuje się liczne elementy złączne, które służą do trwałego zespalania rozmaitych konstrukcji (mebli, maszyn, przedmiotów […]
Zawór elektromagnetyczny do wody – co warto wiedzieć?
Zawór elektromagnetyczny do wody – co warto wiedzieć?
Jest on nieco droższy od zaworu membranowego, ale ma wiele zalet. Główną z nich jest to, że nie posiada żadnych […]
Dlaczego reklama ambientowa jest najskuteczniejszą formą reklamy?
Dlaczego reklama ambientowa jest najskuteczniejszą formą reklamy?
Reklama ambientowa to rodzaj komunikacji marketingowej, która wykorzystuje media otoczenia do promowania marki lub produktu. Reklama ambientowa została po raz […]
Ostatnie wpisy