Co to jest i jak wykorzystać remarketing na swoją korzyść, realizując internetowy marketing?
Biznes i rynek/finanse
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Co to jest i jak wykorzystać remarketing na swoją korzyść, realizując internetowy marketing?

Często słyszymy pytania – na czym polega i co to jest remarketing tak właściwie? Odpowiedzi poszukiwaliśmy komponując poniższy tekst w taki sposób, aby wyjaśnienie przyniosło korzyść osobom, które realizują internetowy marketing, z tego względu, zostańcie z nami! 

Co to jest remarketing i jak działa?

No dobrze, więc mamy to zawiłe pytanie – co to jest remarketing? Odpowiadamy – to technika marketingowa, która pomaga firmom dotrzeć do potencjalnych klientów za pośrednictwem odwiedzanych przez nich witryn. Znając mechanizmy i jednocześnie, zwyczajnie wiedząc co to jest remarketing, posiadamy wiedzę przydatną, do realizacji strategii marketingu online, która pomaga firmom dotrzeć do potencjalnych klientów za pośrednictwem odwiedzanych przez nich witryn. 

Odbywa się to poprzez umieszczanie reklam na swojej stronie internetowej, blogu lub kontach w mediach społecznościowych, czyli zwyczajnie realizując internetowy marketing. Sieci reklamowe, takie jak Google AdWords i Facebook Ads, są powszechnie używane w kampaniach remarketingowych, ponieważ mają potężne możliwości kierowania. W rezultacie reklamodawcy mogą wyświetlać reklamy użytkownikom witryny, którzy wcześniej wykazywali zainteresowanie Twoją firmą.

Wdrożenie remarketingu, realizując strategię, która ma wzmocnić nasz internetowy marketing, pozwala skoncentrować się na klientach o wysokiej wartości, jednocześnie zwiększając długotrwałą wartość klienta (CLV).

Jak skonfigurować remarketing w Google Analytics?

Internetowy marketing, z reguły idzie w parze z Google Analytics. To najpopularniejsze narzędzie analityczne dla właścicieli witryn. Pomaga im lepiej zrozumieć swoich klientów i usprawnić działania wzbogacające internetowy marketing. Jedną z najlepszych funkcji GA jest funkcja remarketingu, która pozwala na ponowne kierowanie do odbiorców za pomocą reklam w różnych witrynach.

W tym artykule dotychczas dowiedziałeś się, co to jest remarketing, teraz jednak skupimy się, jak skonfigurować remarketing w Google Analytics i jakie są korzyści z jego używania.

Konfiguracja remarketingu w Google Analytics jest łatwa i można to zrobić w ciągu kilku minut. Wszystko, co musisz zrobić, to utworzyć nową kampanię, wybrać „Remarketing” jako cel, wybrać „Custom Audiences” jako metodę kierowania, a następnie wybrać listę słów kluczowych, na które chcesz kierować reklamy, aby utworzyć grupę odbiorców. Następnie wpisz nazwę swoich niestandardowych odbiorców w polu „Utwórz nowych odbiorców”.

Teraz, gdy masz już niestandardową grupę odbiorców, możesz do niej dotrzeć, kierując reklamy na tę listę słów kluczowych: 

– Kliknij „Edytuj odbiorców”, a następnie wybierz listę słów kluczowych, do której chcesz dotrzeć. 

– Możesz albo „Wyświetl opcje kierowania” lub kliknąć jedną z domyślne opcje kierowania. Nazwa kierowania E-mail: wyślij-e-mail-do-tej-listy.

Zacznij korzystać z remarketingu już dziś i wzmocnij swój biznes

Wiesz, co to jest remarketing, wykorzystaj więc dostępny szereg metod, aby zachęcić odwiedzających do powrotu do witryny. Remarketing to jeden z najlepszych sposobów na dotarcie do odbiorców przez marketerów. Pozwala im dotrzeć do osób, które już odwiedziły witrynę i pomóc im znaleźć to, czego szukają. Najważniejszą rzeczą w remarketingu jest to, że pozwala on marketerom na łączenie się z odbiorcami w bardziej osobisty sposób. Mogą wyświetlać reklamy, które są trafne i nienachalne, dzięki czemu użytkownicy nie mają wrażenia, że są celem reklamy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Kursy językowe jako dodatkowa pomoc w opanowaniu języka obcego
Kursy językowe jako dodatkowa pomoc w opanowaniu języka obcego
Znajomość języków obcych jest dzisiaj bardzo ważną umiejętnością. Może ona decydować o dostaniu naszej wymarzonej pracy. Co więcej, na wysokich […]
3 powodów, dla których warto mieć ubezpieczenie
3 powodów, dla których warto mieć ubezpieczenie
Do posiadania ubezpieczenia OC jesteśmy zobowiązani przez ustawodawcę, jeśli mamy pojazd mechaniczny. Może to być samochód osobowy, skuter, traktor, a […]
Frezarka CNC do metalu – jakie ma zalety?
Frezarka CNC do metalu – jakie ma zalety?
Frezarki CNC to solidne i potężne narzędzia, które mogą być używane do cięcia, szlifowania, wiercenia i frezowania metalu. Proces jest […]
Ostatnie wpisy