Czy wynajem auta to dobra opcja dla firm?
Biznes i rynek/finanse
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Czy wynajem auta to dobra opcja dla firm?

W przypadku klientów indywidualnych już dawno widać, że o wiele bardziej popularny jest wynajem samochodów, niż ich kupno na własność. Czasami tylko chętniej wybierany jest leasing, który też zaczyna ustępować pod argumentami, jakie daje wynajem długoterminowy. Czy w przypadku klientów firmowych wygląda to w taki sam sposób? Okazuje się, że jak najbardziej tak. Tutaj leasingowanie aut było popularne już w latach dziewięćdziesiątych, natomiast obecnie rekordy popularności bije właśnie wynajem. Dlaczego tak jest?

Brak długofalowych kosztów

Każdy samochód, niezależnie czy jest to osobówka, auto dostawcze czy ciężarowe, z czasem zaczyna generować coraz większe koszty utrzymania. Powoduje to, że instytucja zakupu pojazdów na własność przestaje być atrakcyjna, skoro istnieją inne alternatywy. Wynajmując auto długoterminowo w końcu umowa dobiega końca, a wtedy zwracamy pojazd wynajmującemu. Nie muszą nas już obchodzić usterki, które będą piętrzyć się w momencie, gdy samochód taki uzyska wiek dziesięciu czy piętnastu lat.

Atrakcyjna propozycja finansowa

O ile w przypadku osób prywatnych zazwyczaj jesteśmy skazani na to, co zaproponuje nam przedsiębiorstwo wynajmujące samochody, to klienci firmowi mają o wiele większe możliwości negocjowania. Dzięki temu można wypracować naprawdę atrakcyjny kompromis cenowy, który będzie bił na głowę nawet najlepszą możliwość leasingu. Jest tak zwłaszcza wtedy, gdy firma decyduje się na szeroko zakrojony wynajem aut Kraków to miasto, znajduje się mnóstwo przedsiębiorstw oferujących tego rodzaju usługi. Duża konkurencja dodatkowo ułatwia negocjacje umowy wynajmu.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Sukienka z wycięciem – na jakie okazje można ją założyć?
Sukienka z wycięciem – na jakie okazje można ją założyć?
Sukienka z wycięciem jest już swego rodzaju klasyką. Nie tylko pojawia się na wybiegach mody u licznych projektantów, ale także […]
Formy reklamy wizualnej w przestrzeni miejskiej
Formy reklamy wizualnej w przestrzeni miejskiej
Stacjonarne i mobilne rodzaje reklamy Zgodnie z definicją reklama wizualna to forma promocji, której zadaniem jest oddziaływanie przede wszystkim na […]
Druk cyfrowy i offsetowy – czym się różnią?
Druk cyfrowy i offsetowy – czym się różnią?
Jeśli próbujesz zdecydować między drukiem cyfrowym a offsetowym, może być trudno wiedzieć, który jest najlepszy. Obie metody mają swoje zalety […]
Ostatnie wpisy