Jak odzież gastronomiczna wpływa na wizerunek restauracji?

Wielu restauratorów i managerów w natłoku obowiązków zapomina o niektórych drobiazgach, które mogą mieć wpływ na wizerunek lokalu. Każdy raczej pamięta o aranżacji wnętrza i jakości obsługi, nagminnie pomijana jest za to odzież gastronomiczna. Często wydaje się, że sprawę załatwia dresscode dla kelnerów oraz zakup kilku fartuchów do kuchni. Być może w kwestii praktycznej faktycznie tak jest, ale kwestia tego, jak jesteśmy odbierani przez klientów, zostaje pozostawiona przypadkowi. 

Wizerunkowe znaczenie odzieży gastronomicznej

Profesjonalna odzież w postaci fartuchów, koszul kelnerskich i bluz gastronomicznych może znacznie podnieść status naszej restauracji. Wizerunek naszych pracowników będzie spójny z całością, a jeśli dysponujemy otwartą kuchnią, będzie to dodatkowy atut w postaci stworzenia obrazu pełnego profesjonalizmu. Jest to także duże udogodnienie dla pracowników, którzy nie będą musieli samodzielnie martwić się ubiorem czy specjalnie kupować ubrań do pracy, będą czuli, że nam na nich zależy. Każda elegancka restauracja powinna posiadać wykwalifikowany personel, a nic nie sprawia lepszego wrażenia profesjonalizmu niż estetyczny i schludny strój roboczy. 

Odzież gastronomiczna z własnym nadrukiem

Dobrym pomysłem na wyróżnienie się spośród konkurencji jest zakup odzieży sygnowanej własnym logiem. Profesjonalny projekt graficzny logo na ubraniu będzie dodatkowo budować doświadczenia klienta. Koszule gastronomiczne dla obsługi sali możemy zamówić na https://strefa-logo.pl/koszule-gastronomiczne-z-logo. Personalizacja odzieży dodaje też unikalności charakterowi miejsca. Zwiększa nią szansę na to, że klient trwale skojarzy swoje pozytywne wrażenia z naszym lokalem. To świetny sposób na uzupełnienie prowadzonych działań marketingowych.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

6 − 1 =