Kto skorzysta z Digital Signage?

Od kilku lat ogromną popularnością w branży reklamowej cieszy się technologia Digital Signage. Polega ona na cyfrowej dystrybucji różnorodnych treści multimedialnych z wykorzystaniem specjalnego oprogramowania i wyświetlaczy. Do tych ostatnich zaliczamy m.in. klasyczne ekrany telewizyjne, monitory LCD i plazmowe, a także ekrany projekcyjne (ogólnie urządzenia te określa się jako Public Displays). Powszechnie stosowana jest również świetlna kurtyna led, którą można zobaczyć choćby podczas targów, konferencji czy spotkań biznesowych

Optymalny sposób na promocję produktów bądź usług

W przypadku digital signage zarządzanie wyświetlanymi treściami odbywa się zawsze na odległość – poprzez sieć LAN, ewentualnie tradycyjny internet. Ogromną zaletą tego rozwiązania jest możliwość precyzyjnego dostosowania przekazu do konkretnej grupy odbiorców lub miejsca, a także pokazywania go o dowolnym czasie. Nie bez znaczenia pozostaje również fakt, że omawiany system pozwala na dużą dowolność w zakresie dzielenia ekranu na poszczególne strefy i kontrolowania treści. To wszystko wpływa na jego ponadprzeciętną skuteczność – znacznie wyższą niż w przypadku tradycyjnych nośników reklamowych. Dzięki swojej uniwersalności Digital Signage może być z powodzeniem stosowany zarówno w celach stricte marketingowych, jak i typowo informacyjnych. Korzystają z niego na co dzień takie obiekty, jak:

– lotniska i dworce kolejowe

– punkty sprzedażowe i usługowe (zlokalizowane głównie w centrach handlowych, ale nie tylko)

– miejsca użyteczności publicznej i miejsca stricte turystyczne

– sklepy wielkopowierzchniowe (np. hipermarkety)

– domy kultury i multipleksy filmowe

– stadiony piłkarskie i inne obiekty sportowe

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

19 − dziewiętnaście =