Jednym z podstawowych nośników wykorzystywanych powszechnie do reklamowania rozmaitych towarów bądź usług jest billboard. Występuje on przeważnie w formie sporej tablicy montowanej zarówno na elewacjach budynków, jak i wolnostojących stelażach. Jego kluczowa zaleta to dobra widoczność z dużej odległości, a tym samym łatwe dotarcie do potencjalnych klientów. Przy instalowaniu omawianej konstrukcji warto pamiętać o kilku niezwykle istotnych kwestiach.
Decydując się na postawienie billboardu przy ulicy, trzeba przede wszystkim zadbać o dokładne wyrównanie i utwardzenie gruntu. Podmokły teren z pewnością się do tego nie nadaje. Kolejny wymóg to legalizacja, polegająca na zdobyciu przez inwestora stosownego pozwolenia. Dotyczy to jednak wyłącznie sytuacji, gdy tablica ma zostać trwale połączona z podłożem. Duże znaczenie ma ponadto zachowanie odpowiedniej odległości od drogi. Na terenie zabudowanym wynosi ona 10 metrów, natomiast poza nim – 25 metrów. Dodajmy, że billboard jest nośnikiem stosunkowo ciężkim, dlatego przy jego montażu należy skorzystać z podnośnika koszowego. Minimalizuje on ryzyko uszkodzenia reklamy, a dodatkowo podnosi poziom bezpieczeństwa pracownika. Jeśli jesteśmy zainteresowani wynajmem funkcjonalnego podnośnika, to koniecznie zainteresujmy się ofertą firmy takiej jak np.: http://www.podnosnikiwozniak.com/.