Nie tylko w internecie, czyli jak wypromować firmę?

W dobie Internetu większość firm promuje się głównie cyfrowo, nieco zapominając o realnym świecie. To duży błąd, ponieważ właśnie „w realu” dzieje się prawdziwe życie. Odczuwamy je wszystkimi zmysłami, w tym smakiem. Myśląc o tym, marketerzy wychodzą naprzeciw potrzebom klienta, oferując promocyjne cukierki z nadrukiem. Takie gadżety reklamowe świetnie sprawdzają się przy różnych okazjach. Będą idealne wtedy, gdy wybieramy się z naszym stoiskiem na targi branżowe.

Zarówno kontrahenci, jak i odbiorcy naszych produktów będą niezwykle zaskoczeni, otrzymując słodki upominek zapakowany w papier z logotypem firmy. To o wiele lepszy prezent, niż tradycyjna krówka, czy ptasie mleczko. Nie tylko słodki smak pozostanie z klientem na długo – z pewnością przyjemne doznania w postaci jedzenia takiego cukierka zapiszą się w jego pamięci i przywołają pozytywne skojarzenia.

Połącz tradycję z nowoczesnością

Jeśli zaś chcemy uchodzić za firmę nadążającą za najnowszymi trendami, połączmy w naszym marketingu tradycję oraz nowoczesność. Zawsze przecież możemy wręczać klientom prezenty osobiście – ci z pewnością docenią fakt otrzymania od nas upominku nie drogą mailową, a spotykając się twarzą w twarz. Jeżeli nie mamy pomysłu na prezent, pomyślmy o pamięciach USB z nadrukiem. Może nim być zarówno logo naszej firmy, jak i dowolny nadruk będący wyrazem wdzięczności dla kontrahenta. Taka promocja sprawdzi się dobrze na przykład u firm IT. Potrzebują one nowoczesnego wizerunku, dlatego takie upominki będą idealne.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

18 − 9 =