Jak wybrać taśmę do ćwiczeń?

Aktywność fizyczna oraz troska o sylwetkę stały się w ostatnim czasie bardzo modne. Zwracając uwagę na to, co trendy nie zapominajmy, że uprawianie sportu to przede wszystkim gwarancja długiego i zdrowego życia. W codziennej bieganinie i natłoku spraw często zapominamy, jak to ważne lub, zwyczajnie, nie wystarcza nam czasu, by pójść na spacer lub na siłownię. Jest jednak prosty sposób, by wykonać efektywny trening. Takim rozwiązaniem są gumy do ćwiczeń. Choć trudno w to uwierzyć, ten kawałek taśmy, może zastąpić profesjonalne narzędzia treningowe. Czym się kierować przy ich wyborze?

Fitnessowe abc

Wybierając dla siebie gumę do ćwiczeń, należy zwracać uwagę przede wszystkim na opór, jaki stawia. Biorąc pod uwagę to kryterium można wyróżnić następujące typy taśm: słabe, średnie, średnio, bardzo, super i ekstra mocne. Każdemu rodzajowi gumy przydzielony jest inny kolor. Niestety ten podział uzależniony jest od producenta, dlatego nie jest jednolity. Te z najmniejszym oporem przeznaczone są do rehabilitacji dzieci, średnie dla dorosłych oraz siłowych ćwiczeń dla najmłodszych. Mocne wykorzystywane są w rehabilitacji i ćwiczeń siłowych dla dorosłych. Pozostałe rodzaje użytkowane są do ćwiczeń stabilizacyjnych, rozciągających i siłowych przez osoby o średnim lub dużym stopniu zaawansowania. Jak widać, poza siłą oporu, ważny jest również rodzaj ćwiczeń oraz umiejętności użytkownika. Do podciągania sprawdzą się za to dłuższe gumy, z których ofertą zapoznasz się między innymi na stronie https://forceband.pl/Monsterband.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

cztery + 16 =