Kto skorzysta z Digital Signage?
Biznes i rynek/finanse
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Kto skorzysta z Digital Signage?

Od kilku lat ogromną popularnością w branży reklamowej cieszy się technologia Digital Signage. Polega ona na cyfrowej dystrybucji różnorodnych treści multimedialnych z wykorzystaniem specjalnego oprogramowania i wyświetlaczy. Do tych ostatnich zaliczamy m.in. klasyczne ekrany telewizyjne, monitory LCD i plazmowe, a także ekrany projekcyjne (ogólnie urządzenia te określa się jako Public Displays). Powszechnie stosowana jest również świetlna kurtyna led, którą można zobaczyć choćby podczas targów, konferencji czy spotkań biznesowych

Optymalny sposób na promocję produktów bądź usług

W przypadku digital signage zarządzanie wyświetlanymi treściami odbywa się zawsze na odległość – poprzez sieć LAN, ewentualnie tradycyjny internet. Ogromną zaletą tego rozwiązania jest możliwość precyzyjnego dostosowania przekazu do konkretnej grupy odbiorców lub miejsca, a także pokazywania go o dowolnym czasie. Nie bez znaczenia pozostaje również fakt, że omawiany system pozwala na dużą dowolność w zakresie dzielenia ekranu na poszczególne strefy i kontrolowania treści. To wszystko wpływa na jego ponadprzeciętną skuteczność – znacznie wyższą niż w przypadku tradycyjnych nośników reklamowych. Dzięki swojej uniwersalności Digital Signage może być z powodzeniem stosowany zarówno w celach stricte marketingowych, jak i typowo informacyjnych. Korzystają z niego na co dzień takie obiekty, jak:

– lotniska i dworce kolejowe

– punkty sprzedażowe i usługowe (zlokalizowane głównie w centrach handlowych, ale nie tylko)

– miejsca użyteczności publicznej i miejsca stricte turystyczne

– sklepy wielkopowierzchniowe (np. hipermarkety)

– domy kultury i multipleksy filmowe

– stadiony piłkarskie i inne obiekty sportowe

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Dlaczego reklama ambientowa jest najskuteczniejszą formą reklamy?
Dlaczego reklama ambientowa jest najskuteczniejszą formą reklamy?
Reklama ambientowa to rodzaj komunikacji marketingowej, która wykorzystuje media otoczenia do promowania marki lub produktu. Reklama ambientowa została po raz […]
Metody druku na odzieży
Metody druku na odzieży
Współcześnie niezwykle modna jest odzież z różnego rodzaju nadrukami. Takie ozdoby wykonuje się zawsze z wykorzystaniem specjalnych technik. Wynika to […]
Olejne, akrylowe, czy graficzne – jakie obrazy zawiesić w salonie
Olejne, akrylowe, czy graficzne – jakie obrazy zawiesić w salonie
Szukając obrazów do mieszkania, staramy się, aby oddawały charakter wnętrza i były wykonane przez najlepszych malarzy. Czy jednak nie możemy […]
Ostatnie wpisy